2025.07.27., vasárnap - Olga, LiliánaZalaegerszeg időjárása

Archivum

Jobb ügyfélkiszolgálás

2010. november 09. kedd, 16:28
Címkék:

A zalaegerszegi önkormányzat szervezetfejlesztési projektjének elsődleges célja a hivatal belső működésének javítása. Ennek eredményeként a városvezetés az eddiginél magasabb színvonalú ügyfélkiszolgálást kíván biztosítani a hivatalos ügyeiket intéző városlakóknak. A szervezetfejlesztési projekt 2009-ben indult, és a munka várhatóan e hónap végéig tart – tájékoztatta lapunkat Zsupanek Péter önkormányzati osztályvezető. 

 

A polgármesteri hivatal szervezetfejlesztési projektjéről

A város önkormányzata pályázatot nyújtott be az Államreform Operatív Program (ÁROP) keretében meghirdetett „A polgármesteri hivatalok szervezetfejlesztése” című pályázati felhívásra. A pozitív elbírálást követően az önkormányzat mintegy 29 millió forint vissza nem térítendő támogatást nyert el. A szervezetfejlesztési projekt összesen 13 feladatot és négy képzést foglal magába.

A projektfeladatok között megtalálhatók többek között az ügyfélszolgálati tevékenységek ellátásának javítása, a rendeletalkotási folyamatok egyszerűsítése, a hivatal belső szervezeti egységei közötti együttműködés javítása, a koordinációs funkció színvonalának növelése. Továbbá: a stratégiai tervezés és az éves költségvetés összekapcsolása, az ellenőrzés javítása, a civil és a vállalkozói szférával kialakítható kapcsolatok megszervezésének mechanizmusa és környezetbarát közbeszerzési gyakorlat bevezetése.

A munka első szakaszában az ügyfélszolgálati feladatok álltak a fejlesztés fókuszában. A tanácsadók megvizsgálták az érintett szakterületek ügyfélfogadási gyakorlatát, és több javaslatot is megfogalmaztak. A projekt másik kiemelt feladata a hivatal működését, illetve a nyújtott közszolgáltatások eredményességét mérő mutatószámok kialakítása volt. A munka 80 százaléka már lezárult, hivatali véleményezés alatt áll. A szervezők bíznak abban, hogy 2011-től a zalaegerszegiek is érezni fogják a változásokat a hivatali ügyintézés során. 

MEGOSZTÁS

HETI TÉMA
Lapcsalád (pdf-tár)
Zalaegerszeg
Zalai Napló
Hévíz Keszthely
CÉGBOX
HÍRLEVÉL

Leiratkozás hírlevelünkről

CÍMKÉK

Lokálpatrióta hetilap internetes megjelenése

Kiadja: ZALA-LAP Kiadói Kft.
Felelős kiadó: Borda Menyhért
info@zalamedia.hu

Felelős szerkesztő: Vadas Zsuzsa
pvadas@gmail.com
telefon: (92) 599-354
Szerkesztőség és kiadó: 8900 Zalaegerszeg, Kosztolányi tér 6. Pf.: 199
Telefon/fax/üzenetrögzítő: (92) 599-353
ISSN 1216-9463 (Nyomtatott)
ISSN 1588-0915 (Online)

A lap újságíró munkatársai:
Antal Lívia
Bánfi Katalin
Pánczél Petra

Megjelenik hetente

Reklámmenedzser: Molnár Lászlóné
(92) 599-353
Hirdetésfelvétel: ZALA-LAP Kiadói Kft.

 

Kiadja: ZALA-LAP Kiadói Kft.
Felelős kiadó: Borda Menyhért
info@zalamedia.hu

ISSN 1418-3943 (Nyomtatott)
ISSN 1588-0869 (Online)