2024.06.21., péntek - Alajos, LeilaZalaegerszeg időjárása

Archivum

Az év vendéglátóhelye

2009. november 24. kedd, 16:52
Címkék:

Egyre magasabb színvonal, egyre nehezebb értékelés – összegezte Az év vendéglátóhelye elnevezésű verseny tapasztalatait dr. Gyimesi Endre polgármester a díjátadó ünnepségen. A zalaegerszegi önkormányzat által idén ötödik alkalommal meghirdetett megmérettetés az Erdőgyöngye vendégház győzelmét hozta az éttermek kategóriájában, az üzlet falát immár másodszor díszítheti Az év étterme, ezúttal Az év étterme 2009 kitüntető cím.

 

Az Erdőgyöngye vendégházban tartott ünnepségen a polgármester felidézte: az elmúlt évben új, elnyerhető címeket vezettek be, hogy az egyes részterületeket – így a pincérek és szakácsok kimagasló teljesítményét, valamint az ételspecialitásokat – is jutalmazni tudják. A kezdeményezéshez csatlakozott a KISOSZ megyei egyesülete, mely Az év szakácsa és Az év pincére díjakat biztosítja.

Együtt a díjazottak.

A verseny további eredményei: a Mylord Kávé- és Teaház nyerte Az év kávéháza 2009 kitüntető címet. A Tó-Ka étterem „Disznótoros, ahogy én képzelem” elnevezésű főétele kapta az Az év ételspecialitása 2009 címet. Az étterem főszakácsát, Sümegi István mesterszakácsot jutalmazták Az év szakácsa 2009 címmel. Az év pincére 2009 kitüntető cím tulajdonosának Bencsik Tamást, a Kiskondás étterem pincérét választották. Öt üzlet teljesítményét oklevéllel ismerték el.

A városban egyedülálló új vendéglátásmód kialakításáért, a mindig friss alapanyagokból elkészített, különleges gasztronómiai élményt nyújtó ételek elkészítéséért kapott különdíjat a Piac Bistro – értékelt Bán Lajos mesterszakács, az alsópáhoki Kolping Hotel konyhafőnöke, majd átadta az elismerést Pál János üzletvezetőnek.

Nem a hibák, hanem a pozitívumok keresése határozta meg bírálati szempontjaikat. Leginkább azt vették szemügyre, hogy a sokféle vendég sokféle igényét hogyan teljesítik az egyes vendéglátóegységek – mondta el Lékainé Vinkler Mária, a megyeszékhelyi Báthory-iskola tanára, a zsűri egyik tagja. – Összességében elégedettek a tapasztalatokkal, azonban nem ők, hanem a vendégek az igazi bírálói az éttermeknek, kávéházaknak.

MEGOSZTÁS

HETI TÉMA
Lapcsalád (pdf-tár)
Zalaegerszeg
Zalai Napló
Hévíz Keszthely
CÉGBOX
HÍRLEVÉL

Leiratkozás hírlevelünkről

CÍMKÉK